Beşiktaş Veteriner

Levent Veteriner  | 0212 295 56 02 - Vetistanbul

Levent Veterinerlik Hizmetlerimiz

Levent ve çevresinde yaşıyor ve veteriner hizmetlerimizden faydalanmak için bizimle iletişime geçebilirsiniz. Telefon numaralarımız acil durumlar için her zaman açıktır. Bunun yanı sıra internet ve Whatsapp üzerinden de bizimle iletişime geçebilirsiniz. Veterinerliğimizde birçok farklı seçenek, hayvanların ihtiyaçlarına çözüm üretmekteyiz.

Teşhis ve Tedavi Hizmetlerimiz

Teşhis ve tedavi aşamasında tüm hastalıkları inceliyor ve muayene ediyoruz. Hayvanların en az yılda bir kez yaptırması gereken genel sağlık taraması için de kurumumuza gelebilirsiniz. Özellikle köpekler için özel bakteri taramaları da sizlere sunduğumuz diğer seçenekler arasında yer alıyor.

Bulaşıcı hastalıklar kapsamında geliştirilmiş olan aşılama yöntemlerimiz de tamamen klinik ortamında gerçekleştirilmektedir. Tüm hayvanlara özel iç ve dış parazit taramaları da özen ekipmanlar ile birlikte tarafımızca yapılıyor.

Koruyucu Hekimlik Hizmetlerimiz

Sizlere yılların veterineri olarak koruyucu hekimlik hizmeti de sunuyoruz. Tüm muayeneler için ofisimizi arayabilir ve bizden randevu talep edebilirsiniz. Ek olarak tüm evcil hayvanları kapsayan rutin kontroller için de hem yüz yüze hem telefonda hizmet veriyoruz.

Şüpheli durumlarda ya da merak ettiğiniz soruların cevabı için de bizimle irtibat kurabilirsiniz. Bakım aşamasında bilinçlendirmeye yönelik broşürler ve kitapçıklar da veriyoruz. Kedi ve köpekler için standart olan kulak ve göz muayeneleri en uygun fiyatlarla veterinerlik kliniğimizde bulunuyor. Akciğer ve kalp kontrolleri için de deneyimli ve profesyonel bir ekiple çalışıyoruz.

Kısırlaştırma ve Röntgen Çekimleri

Sizlere sunduğumuz diğer hizmet seçenekleri arasında kısırlaştırma ve röntgen çekimleri yer alıyor. Tüm kısırlaştırma işlemlerimiz tıbbi ve hijyenik bir ortamda gerçekleştirilmektedir. Uygulamaların sonunda ev hayvanlarınız için özel dinlenme alanlarımız da bulunuyor.

Söz konusu uygulamalar toplamda 2- 3 saatlik zaman dilimlerinde gerçekleşmektedir. Röntgen çekimleri için en modern ve teknoloji destekli cihazlar ile birlikte çalışıyoruz. Akciğerlerde meydana gelebilecek her türlü hastalığını teşhisini açık bir biçimde ifa ediyoruz.

Sizlere Sunduğumuz Diğer Veterinerlik Hizmetleri

Parazit tedavisi kapsamında muayene olabilir ve yazdığımız ilaçları tatbik edebilirsiniz. Bunun yanı sıra her türlü cerrahi müdahale için yeterli alanımız ve ekipmanımız bulunmaktadır. Yılların deneyimi ve işini severek yapan bir ekip olarak hayvanlarınız emin ellerde.